niedziela, 1 września 2013

Wrzesień, wrzesień, wrzesień

No i mamy wrzesień. Niedługo przyjdzie moja upragniona jesień. Kocham tę porę roku ponad wszystko. Kolorowe parki, kasztany, spadające liście, chłodniejsze wieczory przy świecach z kubkiem gorącej herbaty i książką w ręku... Rozmarzyłam się :)

Nowy miesiąc, nowe wyzwania, nowy start. Od dziś daję z siebie jeszcze więcej. W piątek zgłosiłam się do akcji u Kamy "121 dni do idealnej sylwetki". Akcja ma na celu spełnienie naszych postanowień noworocznych odnośnie wagi, wyglądu i aktywności fizycznej. Gorąco zachęcam do wzięcia udziału :)



Ja co do tych czterech miesięcy mam konkretne plany. Miejmy nadzieję, że wytrwam. Przedstawiają się one tak:

  • Wrzesień - miesiąc dla pośladków
  • Październik - miesiąc dla nóg
  • Listopad - miesiąc dla brzucha
  • Grudzień miesiąc ćwiczeń cardio
Oczywiście nie znaczy to, że przez cały miesiąc będę wykonywać ćwiczenia tylko na jedną partię ciała. Chodzi mi o to, aby wykonywać ćwiczenia ogólne (brzuch, nogi, pośladki etc.), z naciskiem na daną partię, w przypadku września- pośladki. Później zobaczymy jak to będzie. 

W związku z nowym miesiącem, przedstawiam Wam plan treningowy na wrzesień. Może się zmienić, ponieważ wszystko szybko mi się nudzi. 


Dodatkowo będę wykonywała przysiady i 15 minut innych ćwiczeń na pośladki. 

Moje wymiary z dnia 1.09.2013 r

Pod biustem: 76
talia: 72
Brzuch: 91
Pod brzuchem: 95
Pupa: 104
Udo u góry: 61,5
Nad kolanem: 47,5
Łydka: 38


Wymiary, jakie chcę osiągnąć 1.10.2013 r.

Pod biustem: 75
Talia: 71
Brzuch: 89
Pod brzuchem: 95
Pupa: 104
Udo u góry: 61/60,5
Nad kolanem: 47/ 46,5
Łydka: 37,5



Mój wrześniowy plan działania:

Edukacja:
  • dostać się na poziom zaawansowany z j. angielskiego
  • uczyć się tak, by nie mieć zaległości
  • dobrze się uczyć
Książki:
  • Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J.K. Rowling
  • Ogród Miłości - Marcus Malte
Kulinaria:
  • Ciastka z cukierkami
  • wypróbować nowy przepis
  • zdrowa sałatka
Aktywność fizyczna:
  • plan treningowy na wrzesień
  • długie spacery z psem
Rozrywka:
  • Nieposkromiona miłość
  • 3 filmy, których nie widziałam
DIY
  • Wyhaftować obrazek
Uroda
  • Peeling kawowy 3 razy w tygodniu
  • manicur
  • nauczyć się ładnie malować
Zakupy:
  • woski yankee candle
  • lakier do paznokci
Inne:
  • Pójść do biblioteki
  • Spotkać się z przyjaciółmi
  • Poznać nowe osoby
  • Kupić prezenty urodzinowe


Powodzenia we wrześniu! :)

1 komentarz:

  1. Plan ciekawy i przede wszystkim realny. Chyba tez dołączę się do tej akcji (lepiej późno niż wcale) ;p
    http://beskinnypiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Powodzenia w dążeniu do Waszych celów <3