piątek, 16 sierpnia 2013

Squat- najlepszy przyjaciel kobiety?

Dzień dobry :)
Wczoraj byłam na "nie" dla treningu. Byłam straaaaaaaasznie leniwa i nic mi się nie chciało. Mimo to, jednak wykonałam to, co powinnam i jestem z tego dumna. Zaczynam się obawiać, jak to będzie z treningami, gdy skończą się wakacje. Zaczynam nową szkołę, będzie więcej nauki i zajęć. Łatwo nie będzie, ale postaram  się wszystko jakoś pogodzić ze sobą.


Każda z nas marzy o pięknej, pełnej pupie, prawda? :) Niestety, ale siedzeniem tyłkiem na kanapie, nie stanie się on bardziej jędrny. Sama dieta też nie wystarczy. Do tego potrzeba ćwiczeń! Jak pewnie większość z Was wie, squats, czyli przysiady, są jednym z najlepszych sposobów na fajny tyłeczek. Gdzieś znalazłam dobre zdjęcie porównawcze, a było to chyba na "fanpejdżu" Ewy Chodakowskiej. Pokazana jest pupa, gdy kompletnie się obijamy, po diecie i ta najlepsza- po diecie i ćwiczeniach. Zobaczcie same


Strasznie niesmaczne, prawda? W takim razie do dzieła! Samo się przecież nie zrobi. W tym poście chcę Wam pokazać kilka rodzajów przysiadów. Mam nadzieję, że wypróbujecie, zakochacie się w nich, a w efekcie końcowym będziecie mogły pochwalić się piękną pupą. 

Stronę z przysiadami znalazłam dzięki blogowi Pauliny. Paulina przedstawiła u siebie kilka przysiadów, a ja postanowiłam dodać te, które mi się podobają najbardziej. Mam nadzieję, że się nie gniewasz :)

Barbell Back Squat

Dumbbell Squat

Barbell Front Squat

Forward Wall Squat

Goblet Squat

1/2 Squat

Squat jumps

Squat KettleBell Toss Up

Monkey Squat

Pistol Squat
Squat


Warto pamiętać, że przysiady również angażują do pracy nogi, a konkretnie uda :)
Aktywnego dnia :*


2 komentarze:

  1. Przysiade najlepsze na jędrne pośladki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, takie posty nic tylko motywują do przysiadów ;)
    Chętnie je robię (mało, bo kondycja nie pozwala na razie), ale niestety mam strasznie zaburzoną równowagę i bywa, że prawie się przewracam... Mam nadzieję, że w miarę "doświadczenia" mi to przejdzie! :)
    Powodzenia w pisaniu bloga, jest co poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Powodzenia w dążeniu do Waszych celów <3