niedziela, 15 września 2013

Spadek centymetrów przez "nic nie robienie"...

... czyli cudowne działanie szkoły :D
Dzisiaj rano postanowiłam się zmierzyć. Postanowiłam od dziś rozpocząć trening Jillian Michaels Killer buns & thighs, dlatego chciałam sprawdzić, z jakimi wynikami będę startować. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że centymetry spadły (!), zamiast zwiększyć się. Przecież właściwie nic przez te 15 dni nie robiłam. Na początku miesiąca trochę pobiegałam, później z powodu zbyt dużej ilości nauki nie robiłam już nic, poza wchodzeniem i schodzeniem po schodach, oraz spacerów na przystanek i z powrotem.

Myślę, że dużo dało mi schodzenie i wchodzenie po schodach w szkole. Jak wiadomo- duża szkoła, dużo schodów. W dodatku były to moje pierwsze dni, co oznaczało, że niejednokrotnie błądziłam i wchodziłam po schodach na darmo, po czym musiałam się cofać, bo jednak klasa, której szukałam była w drugiej części budynku.
A to nie koniec miłych (dla mnie) wiadomości :) Przez całe 3 lata najwięcej cellulitu znajdowało się na pupie i udach. Uda były jeszcze znośne (poza tym, że od wewnętrznej strony zawsze miałam tzw. "falbanki"). Najstraszniejsza była dla mnie pupa. Była okropna. Cellulit, rozstępy i ogólnie była fuuj. I co? I dzięki schodom mój tyłek jest znacznie lepszy. Cellulit i rozstępy może nie zniknęły, ale zmniejszyły się. Tak, dokładnie. Przez 15 DNI! Dodatkowo tyłek jest bardziej uniesiony (tak mi się wydaje). Bajka.
Oczywiście zaszła też radykalna zmiana w diecie, o czym w następnym poście :)

Żeby jeszcze bardziej poprawić stan dolnych części ciała, postanowiłam, jak już wspomniałam wyżej, zabrać się za program Jillian Michaels killer buns & thighs. Składa się on z trzech leveli. W programie nie jest narzucone, ile razy trzeba wykonać level 1, by przejść do drugiego, ale ja sobie takie coś zrobiłam. Nudzi mnie wykonywanie ciągle tego samego treningu, dlatego mój plan będzie wyglądał tak:


Po ukończeniu każdego levelu opiszę Wam go dokładnie i podam, ile centymetrów udało mi się zrzucić (o ile takie będą). Oczywiście nie będę wykonywać ćwiczeń tylko na dolne partie ciała. Codziennie będę wykonywać trening ABS z Mel B. Planuję taką kolejność treningów, ale oczywiście wszystko może ulec zmianom (kobieta zmienną jest ;) ) :

  1. Jillian Michaels Killer Buns & Thighs
  2. Jillian Michaels Killer ABS
  3. BBX
A teraz moje wymiary i ile centymetrów zgubiłam przez szkołę:

Pod biustem: 75 (-1)
Talia: 71,5 (-0,5)
Brzuch: 90,5 (-0,5)
Pod brzuchem: 94 (-1)
Pupa: 104
Udo: 61 (-0,5)
Nad kolanem: 47 (-0,5)
Łydka: 37,5 (-0,5)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Powodzenia w dążeniu do Waszych celów <3