piątek, 30 sierpnia 2013

Skakanka, przygotowanie do biegów i słaba kondycja...

Dobry wieczór :)

Przeglądałam dzisiaj blogi i zmotywowałam się do ponownego biegania. Zaczynam od jutra. Oby udało mi się wcześnie wstać, bo po południu czy wieczorem jestem pewna, że nie pobiegam. Dlaczego? Rano nie widzi mnie tyle osób, co w południe. Nie chodzi o to, że się wstydzę biegać. Po prostu nie lubię, gdy ludzie patrzą się na ludzi uprawiających sport, jak na dziwaków, co niestety w mojej mieścinie jest normą.
Planuję wstać ok. 6.30, przebiec 2 km i wykonać moje codzienne ćwiczenia z Mel B i Tiffany (w kolejnym poście więcej informacji). Czasu sobie nie wyznaczam, bo mam okropnie słabą kondycję przez moje prawie dziesięciomiesięczne obijanie się. Na początek spokojny bieg :)


Dzisiaj próbowałam "przygotować się" do jutrzejszego biegu, a dokładniej przygotować kondycję, jeśli tak mogę to nazwać. Próbowałam zrobić coś w rodzaju tabaty na skakance. Miało być 8 rund: 3 minuty skakania, 30 sekund przerwy. W trakcie rund liczyłam, ile razy podskoczyłam i najwyższy wynik zapisywałam. Oczywiście, gdy skusiłam, zaczynałam liczyć od nowa. Taki był plan początkowy. A jak się skończyło? Dosyć zabawne, bo z planowanych ośmiu rund zrobiły się... 2!!! Oznacza to, że mam strasznie słabą kondycję, nad którą będę solidnie pracować.

Wiem, że wybrałam sobie, moim zdaniem, złą porę na rozpoczęcie biegania. Idzie jesień, później zima. Dni coraz chłodniejsze, zimą łatwo o kontuzję ze względu na śliskie drogi. Postaram się jak najlepiej przygotować na ten trudniejszy okres, aby nie zniechęcić się za szybko do biegania. Rozważam napisanie postu o tego typu bieganiu, oczywiście wzorując się na artykułach z sieci, bo co ja, zwykła początkująca (nawet to słowo nie opisuje tego, na jakim etapie jestem) biegaczka może wiedzieć.

Przecież musi się udać, prawda?
Trzymajcie kciuki :)


2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki by wyszło!
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja takze mam zamiar jutro rano pobiegac a wieczorem mel b badz ewa lub co innego z yt ;) ! Swietny blog :* zapraszam na www.niebieskiekrzeslo.blogspot.com w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Powodzenia w dążeniu do Waszych celów <3