sobota, 17 sierpnia 2013

Ciasteczka z cukierkami

Hej :)

Dzisiaj mam dzień wolny od treningu. Ćwiczyłam całe dwa tygodnie bez dnia na odpoczynek, co było błędem. Wczoraj nie dotrwałam do końca, ponieważ byłam bardzo przemęczona. Jutro albo w poniedziałek kontynuuję i chyba nawet zacznę biegać.

Dziś zrobiłam ciasteczka z cukierkami i postanowiłam podzielić się z Wami przepisem. Ciastka nie są ani trochę dietetyczne, ale za to pyszne. Przecież czasami można sobie pozwolić na trochę kalorii :)









 PRZEPIS:
Składniki:
- masło w kostce - 150 g (miękkie)
- proszek do pieczenia - 1 łyżeczka
- cukier - 1 szklanka
- cukier wanilinowy - 2 łyżeczki
- jajo - 1 sztuka
- cukierki (np. m&m's)
- mąka pszenna - 2,5 szklanki


  1. Masło, cukier i jajo zmiksować. Przesiać mąkę i proszek do pieczenia. Dodać cukier wanilinowy. Całość wymieszać
  2. Ciasto schować na 5 minut do zamrażarki 
  3. Uformować małe kulki, wciskać cukierki.
  4. Piec w piekarniku około 15 minut w temperaturze 180 stopni C
Mi wyszło 56 ciastek :)


UWAGA!
Jeżeli ciastka robisz na dwóch blachach, drugą porcję piecz ok. 3 minuty krócej. Dlaczego? Piekarnik jest już rozgrzany i po 15 minutach ciastka będą bardziej twarde i ciemne. 

Po lewej ciastko z drugiej porcji, po prawej - z pierwszej

Człowiek uczy się na błędach i teraz już będę wiedziała :) 
Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Powodzenia w dążeniu do Waszych celów <3